torsdag 29 maj 2008

29 of may, Ayia Napa

Imorgon ska jag och Anna och alla svenskar pa Sunwing till immigrationsverket. Snacka om att kanna sig som en utlanning. De ar ju de vi ar for tillfallet ocksa men anda.. Ska va dar kl 8.00, och vet inte riktigt hur vi ska ta oss dit, ska sakert aka i nagra flyktingbussar eller nagot. Sen ska jag fota flairen med barskolan (jobbar namligen extra som fotograf for GGBS), och sen efter jobbet blir de nog en drink pa grabbarna, blue moon har oppningskvall och Jonas ska hoppa in extra och va vakt pa Grabbarna.


Jag nere i hamnen...

Jonas pa min 20arsdag...

...och Carro nar hon flairar pa stranden.


De kommer komma mer bilder. De har var bara ett par som jag hade pa kameran nu nar jag kom till internetcafet. Hall till godo!

Ta hand om er! Kram kram


-Malin, laste ditt mail precis men loggades ut nar jag skulle skicka svaret vet inte om de kom fram eller inte...? Har inte kollat den mer an en gang sen ja kom hit. Sorry! Har ar den iaf.

Sandra Andersson, 3 Yaiannati Pappoulli STR, 5330 Ayia Napa, Cyprus.

Miss you darling

1 kommentar:

trapid sa...

Det ser riktigt härligt ut på korten! Jag blir sugen på en solsemester... Eller ja, värmen har vi faktiskt här också, runt 30 grader, men det finns ju inte direkt någon strand att gå till eller någonstans att bada. Antar att du jobbar på brännan för fullt :) Hur har det gått på jobbet, trivs du bra? Har det löst sig med det där med ansvarsområdena? Ta hand om dig! Kramar