onsdag 21 maj 2008

4 dagar kvar som teenager... De är väl nu de vänder!

Hey ya!

Nu börjar de dra ihop sig här, och jag har inte många dagar kvar som tonåring. Sen tycker jag redan nu att jag inte behöver bli så mycket äldre. Ett par år kanske, men de är väl lite väl tidigt med åldersnoja kanske. Är de inte helt otroligt ändå, eller ok lite överdrivet, men iaf lite märkligt att under hela min uppväxt har jag varit ganska ensamt majbarn, och jag har aldrig hört om någon som fyller på samma dag som mig, ever! Sen landar jag har i Ayia Napa och de visar sig att vi är tre tjejer som fyller på samma dag! Gissa OM de blir kalas! Jag, Hannah och Cathrine.

Jonas är i full gång med förberedelserna, häromdagen sa han så här till mig, ja till mig Sandra Andersson som är Nicke nyfiken upp i dagen. "Fram tills vi firar din födelsedag får du inte kolla i den väskan som är där... och du får inte bli rädd om de låter eller rör sig", ok tom jag förstod att han driver lite med mig men ändå. Han har berättat exakt var min present ligger. Gissa om de kliar i fingrarna. Mina föräldrar har alltid fått gömma allting för mig, och de är av en anledning! Vet inte om jag kan hålla mig alltså...

Känns lite konstigt att fylla 20 och inte kunna fira de med mina föräldrar, och Martin såklart, min släkt, och med alla därhemma. Men de blir väl desto större kalas när jag kommer hem. Längtar efter mammas tårta redan nu.

Annars ¨går allting bra! Har egen station på jobbet nu, och de känns jättebra! Grym dricks också vilket inte är helt fel. Imorse va jag på beachen lite innan jag började jobba, och då sprang jag på G-son, hemmifrån Götene. Riktigt trevlig. Annas Rikard är ju här nu också så de va ju timat. Kanske ska träffas och se finalen ikväll allihopa.

Och ja jag ska lägga upp bilder härifrån, de har bara inte blivit av och vet inte om de funkar här på jobbet. Men de kommer!! It's beautiful over here!


-Grattis Christine!
-Lycka till med tentaplugget KJ!
-Ha så kul de sista nu på era lediga veckor i London tjejer,
-Hoppas ni fixar semesterresan hit nu, Soffan och Therre,
-och kämpa på nu Kajsa, de har gått riktigt fort!


Ta hand om er nu! Puss och kram

8 kommentarer:

trapid sa...

Vad kul allting låter! Speciellt det där med att fylla år, haha. Jag är tillbaka i Deutschland. Vet inte riktigt hur det känns, men som sagt, bara åtta veckor kvar... Hoppas att du får en jättefin födelsedag! Massor av (grattis)kramar

Anonym sa...

Hej snygging! Ja vet, varit sämst på att höra av mig här... Hihi weiiii! Det kommer bli hur najs som helst att fylla år! Lovar =) Låter som ni har det toppen där nere rätt allmänt?
Jupp, ja och Frida fick jobbet som ansvariga och sen är det lite annat folk som hjälper till när det behövs.. Får väl fortsätta baka tills ni kommer hem ;) KRAM!!!!!

Anonym sa...

Fick vykortet idag, hur gulligt som helst av er!! :D Blev inte Turkiet tyvärr, kände att vi inte ville åka till nåt partyställe utan det blev en liten "stad" i Grekland med 150 invånare.. men vem vet, kanske kommer senare i sommar ;) Ha det superbra! Och grattis på födelsedagen i förskott! :D

Anonym sa...

Kom på att det är Cypern och inte Turkiet ni befinner er i :P

Anonym sa...

Tjenna! ÅÅh va kul de låter! jonas e en riktig luring! =) ja längtar enna (hehe snygg dialekt) till i höst när du o jonas e hemma igen! då ska ni på bjudning hos oss i norpen! känns tråkigt att inte se dig på din stora dag, men ja ska fira dig senare, de lovar ja! Ha de bäst nu, o tusen tack för kortet! ja blev jätteglad! kram kram kram!

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen:)
Hoppas allt är bra med dig och att allt går toppen nere på cypern.
Kram sofie

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen babe!! Hoppas att dagen blir jättebra!!!
Kolla din mail :)

Puss o Kram från Malin

Anonym sa...

För idag fyller du 20! weeeeeehhoooo! GRATTIS och HIPP HIIPP HURRA! ha de bäst sötnos! puss och kram!