torsdag 5 juni 2008

It's getting hot, hot, hot!

Hej hej!

Har borta ar allting bra. Tiden gar sa fort sa de ar nastan laskigt. Har snart vart har i 2manader. Jonas ar hemma i Sverige fortillfallet sa de ar lite tomt saklart, men han kommer tillbaka imorgon och da blir de marabou och losgodis =)

Annars knallar de pa. Jobbar en hel del men hinner val med lite annat ocksa. Idag pa splitten beachade jag lite pa Nissi med Carro, hennes kusin och med Emelie, och i onsdags jobbade jag 1/2 night och Anna va ledig sa da blev de moppeutflykt till Konnorsbeach, jattemysigt! Helt klart basta stranden har om ni fragar mig, Inte sa mycket turister, lugnt och skont, med grymma solstolar. Planerar redan cykelutlykt dit nar mina foraldrar kommer hit med Wallqvist x2 och min farbror och hans fru, i September. Langtar! Saknar dom massor...

Hinner inte skriva sa mycket nu men har kommer lite bilder fran sodra Europa, sa ni ser att jag har de bra...








Ta handom er! Puss och kram

1 kommentar:

Anonym sa...

mmmm vilka härliga bilder! e hemma för sommaren nu, tomt när inte du e hemma! ha de bäst! =) krääääaäm!